فروشگاه خرید اینترنتی پوشاک آموفر 2024

خرید ماساژور سر دستی باعث افزایش گردش خود در پوست سر خواهد شم و طبیعتا باعث میشود موهای سالمی داشته باشید معمولا ماساز دادن باعث سلامتی خواهد شد و هر چقدر سن بالا تر برود طبیعتا نیاز به ماساژ بدن بیشت

pariya بازدید : 743 شنبه 25 دی 1400 نظرات (0)

خرید ماساژور سر دستی باعث افزایش گردش خود در پوست سر خواهد شم و طبیعتا باعث میشود موهای سالمی داشته باشید معمولا ماساز دادن باعث سلامتی خواهد شد و هر چقدر سن بالا تر برود طبیعتا نیاز به ماساژ بدن بیشتر خواهد شد مخصوص سر که همیشه از غفلت میکنیم مخصوصا کسانی که مواد اریشی استفاده میکنند و حتی زمانی که در خواب هستیم سرمان روی بالشت است و باعث میشود این فشار به موهایان اسیب وارد نمایید و شما میتوانید حتی بدون وسیله ماساز با دست هم سر خود بدن خود را ماساز دهید.

 

 

ماساژ برای ریزش مو توسط یک ماساژدرمانگر آموزش دیده باعث افزایش جریان خون در فولیکول های مو، حالت دادن به پوست سر و افزایش استحکام ریشه ها می شود. همچنین به آرامش و کاهش احساس استرس کمک می کند. ورز دادن در حین ماساژ پوست را گرم می کند و رگ های خونی را باز می کند و در نتیجه جریان خون را افزایش می دهد. افزایش جریان خون به فولیکول مو منجر به افزایش مصرف مواد مغذی می شود. تمام فولیکول‌های مو برای رشد نیاز به مواد مغذی کافی دارند. مالش در طول ماساژ باعث آرامش می شود و به کاهش استرس کمک می کند. کاهش سطح هورمون های استرس به بدن اجازه می دهد تا با افزایش کارایی عمل کند و این به نوبه خود توانایی فولیکول های مو را برای رشد مو افزایش می دهد.

 

 

خرید ماساژور سر دستی

 

 

ماساژور سر میگرن را از بین می برد :

به رشد مو کمک می کند و باعث رشد مو می شود. استفاده از آن آسان است و برای رفع خستگی بسیار سبک است. از این ماساژور برای تسکین استرس و سردرد استفاده کنید. فشار نوک این محصول موثر به قسمت هایی از پوست سر و گردن باعث می شود که درد روزانه شما تنها در چند دقیقه برطرف شود. هیچ راه سریعتر و ساده تری برای آرامش وجود ندارد. به سادگی یک دسته را بگیرید یا از یک دوست کمک بخواهید و ابزار را روی سر خود حرکت دهید تا انتهای عصب در سر شما تحریک شود تا فشار عصبی کاهش یابد.

 

 

 

خرید ماساژور سر دستی 

 

 

 

با اید دستگاه ماساژ تنها چند ثانیه طول می‌کشد :

 بعد از یک دقیقه مسااز کاملاً آرام شوید. این ماساژور به همراه پماد معجزه گر ریلکس منتور نیز ارائه می شود که درمان موثر و سریعی برای سردرد، کمردرد، دردهای عضلانی و مفاصل، رگ به رگ شدن، سرماخوردگی و سرفه می باشد. پماد ریلکس منتول با ترکیبی از گیاهان طبیعی فرموله شده و اثربخشی آن سال هاست که آزمایش شده و در تسکین سریع درد بسیار موثر بوده است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری